Today.....

hejhej vaknade typ nyss, och har svarat på kommentarer och ska väl gå upp och äta frukost nu.
idag ska jag inte göra så mycket tror jag kanske ska baka var litte sugen på det^^
och så ska jag skriva mycket i min bok har jag bestämt vi ska jag snart fara bort och boken om mig ska vara inlämnad den 29oktober tror jag det var då ska allt vara renskrivet och klart!
men jag tycker det är roligt att skriva men det kan vara svårt att skriva om sig själv.
men jag får ju reda mer om vad som hände när jag var liten till exempel och får veta mer om min adoption;)
så tycker det är roligt:) gickk inte att få in bilder från kameran just nu ska byta dator sen kanske går bättre då:)

Kommentarer

Något Du Vill Säga?:

Något Namn Kanske?:
Äru Ofta Här?

Msn?: (Bara Jag Ser)

Haru En Blogg?:

Jahapp nu äre bara att skriva på!:

Trackback
RSS 2.0