Älskar Er

jag ska ju bort snart så vi tänkte göra något med alla innan jag for bort!
men jag och agnes pratade och så ba ja men jag tror inte vi hinner och blablabla!
men idag skulle jag vara med Sandra och Sanna vi for hem till Sandra och så ba ja satt vi uppe på hennes rum och skulle spela skip-bo och sen hörde man ljud nerifrån eller något och sandra ba min brosa dampar vi går ner;)
då sa hon bara så för där nere var alla tjejer gömda hahaha<3
då var Hanna,Bellz,Erika,Sanna R,Agnes,Vendela och Elin där nere!
haha hade en riktigt trevlig kväll med dom<3 överaskningar är aldrig fel ahha!
nej men vi laga middag och åt efterätt sen var det bara jag sanna,Sanna,Elin,Agnes och Sandra.
sen var vi med filip också riktigt roligt!

Kommentarer

Något Du Vill Säga?:

Något Namn Kanske?:
Äru Ofta Här?

Msn?: (Bara Jag Ser)

Haru En Blogg?:

Jahapp nu äre bara att skriva på!:

Trackback
RSS 2.0